how can you look at me as if i was just another one of your deals?

Måste bara säga att jag är bäst på att fynda. Verkligen bäst!
Köpte en skinnjacka för 450 kr (halva priset, helgerbjudande (hur bra som helst)) och ett par skor för hör och häpna 5 kr. Egentligen skulle de kosta 25..... men jag fick en tjuga för mycket tillbaka. Det resulterade i sjukt dåligt samvete, och jag velade ett tag om hur jag skulle göra. Gå tillbaka eller inte? Slutade i alla fall med att jag inte gick tillbaka, fy skäms.
Är hur nöjd som helst, med all rätt. Inte varje dag man stöter på sådana läckra kap!

Slänger kanske upp bilder, om jag orkar! Ha en fin lördag sötbollar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0