hold your head high and reach the top

Det börjar bli dags för en förändring igen. Jag har äcklig utväxt och det är inte okej! Ska boka tid för slingning så fort jag bestämt mig för hur jag vill ha det. Den stora frågan är: ljusare eller mörkare? Vad tycker ni? Det vore kul med ljusare till sommaren (men det är ju ett tag kvar) å andra sidan är det galet fab' med mörkt. Vill ha lite rödare tror jag. Inte rött, men så att de gröngråa tonerna försvinner. De är inte så mysiga tyvärr. Ska spara ut håret så att det blir långt också. Riktigt långt vill jag ha, satsar på det till sommaren! Har ju som jag kanske nämnt slutat platta håret också för att det ska återhämta sig (plattade sönder håret förra året ingen trevlig historia). Vill ha lockigt också, men permanent sliter dömycket så ska nog testa mig på värmespolar och se hur det kan bli! Mycket hår snack, men I know you like it hi.



Den här färgen á la Gynning skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer
Postat av: julhia

och min msn funkar inte.. fail!

2009-02-01 @ 18:21:41
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Michaela

den är fin

2009-02-01 @ 21:10:47
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0