getting up, getting dressed, livin’ with this regret

Idag hände det en väldigt tragisk sak. På engelskan före lunch bestämde Malin och jag oss för att vi skulle bege oss in till stan och käka för att vi båda hade håltimme på språket. På nolltid bestämde vi oss för att det var kebabpizza vi skulle ta så jag blev genast taggad. Kebab är ju trots allt något av det bästa som finns om man älskar mat som jag gör. I alla fall så gick det ingen buss så vi fick gå. När vi väl kom till stan hade vi ett svårt val framför oss.. nämligen att välja pizzeria. Jag röstade för Mälarens och Malin för Cleopatra. Snäll som jag är så ger jag ju självklart med mig så valet föll på Cleopatra. Vi köpte en kebabpizza (för hela 85 riksdaler!!!) och för att spara pengar tog vi vatten. När pizzan väl kom till vårat bord fick vi båda en stor chock. Där framför våra ögon låg nämligen inte alls en stor pizza som vi hade hoppats på utan en liten fjuttig sak med något konstigt söndermalet kött på och såsen ska vi inte ens prata om. Nej.... sånt är INTE OKEJ! Hur kan man kalla en pizza för kebabpizza om det inte är någon kebab på?
Det som skulle ha blivit en mysig lunch blev istället en halvtimmes klagande och grimaser!


Kommentarer
Postat av: malin carlsson

hahahahahaah fifannn! ;D

2009-02-25 @ 23:04:31
URL: http://malincarlssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0