don't tell me cause it hurts

Okej, igår hade jag en utav de tråkigaste dagarna i hela mitt liv. Överdriver inte ens lite. Har nog aldrig varit så rastlös. Vid runt 10 tiden drog jag på mig dunjacka, halsduk, mössa och vantar och begav mig ut i kylan för en promenad. Folk som känner mig vet att det inte är vanligt beteende när det gäller mig. Jag går inte ens på promenad när det är varmt. Tråkigt nog så hjälpte det inte, kände fortfarande att jag kunde springa 1000 varv runt huset utan att stanna en enda gång. Käften vill gå i ett hela tiden också. Har nog nästan aldrig varit så sällskapssjuk, ville bara prata,prata, prata. Så jag la mig i mammas säng och pratade med pappa (som inte var något vidare sällskap..) och efter ett tag somnande jag lyckligtvis och den dumma dagen är endast ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: nadin

haha stackare , du kunde ha kommit in till strängnäs jue xD

2009-02-18 @ 15:16:37
URL: http://naaadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0