a place that i can share with you

Idag har jag bowlat, med en bunt söta flickor. Trevligt, trevligt. Mindre trevligt att jag först trodde att jag skulle missa bussen till strängnäs och kubbade som en idiot, men jag är tydligen för snabb för mitt eget bästa. Fick vänta på bussen, great.
Samma sak när jag skulle till tåget hem. Jag var sjukt häftigt snabb. I onödan. Tåget gick senare än jag trodde och jag fick vänta i tio inte så underbara minuter.
Sen så har det hänt lite andra dåliga och skumma saker. Inget ni vill veta av så jag håller det för mig själv.

Imorgon ska jag träna bort mitt inte så härliga fläsk och sen träffa Sofia! Sen är det bara söndag kvar och dags för skola igen. JAAAAAAAAAAAAA.....

Kommentarer
Postat av: julhia

sv: det är köpt på lindex;D

2009-02-21 @ 17:39:00
URL: http://juulez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0