when you see my face, i hope it gives you hell

Skolan känns så himla bra. Allt känns så himla bra. Det här året ska jag verkligen ta vara på. Det enda som känns dåligt är att vi idag under vår första skoldag redan fått två (!!) läxor. Roligt. Nej förresten, det känns inte så bra att ha sovit en timme inatt heller, hoppas att jag somnar som Törnrosa ikväll. Annars vet jag inte vad jag tar mig till! Men som sagt förrutom det så är livet så himla härligt just nu, och jag kom på idag hur mycket den här sommaren har förändrat mig. Positivt som tur är. Igår kväll när jag inte kunde somna kom jag också på anledningen till en grej som hände i början av sommaren som jag ångrar, och det känns bra att veta i alla fall. Min hjärna is on fire säger jag bara!

Den här låten säger verkligen nästan allt om mig.



Who I am hates who I've been.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0