this time i can see it all perfectly, i guess i was wrong

Efter en slapparhelg bestämde jag mig för att dra till Eskilstuna med min så kallade vän, som nu inte längre är min vän efter att hon tog fel på tiden och övergav mig. Mohaha.
Köpte en kofta och en tisha, och bästa av allt... hittade textilpennor!!! Jag var beredd på att få leta som en idiot, men direkt när jag kom in på Clas Ohlsson låg de där framför mig. Ödet? Ja jag tror det faktiskt!

Fredag, fredag, fredag!




Se mig så som du såg mig första gången,


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: ja alltså det tkr jag nog. har inte hunnit använda den ännu men den ger fint resultat på andra, även om det är ett jävla jobb att fixa håret med den.

2009-08-30 @ 17:48:47
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0