do you remember the time when we first met?

Hej jag heter Ulrika och jag är sämst i världen på att blogga. Ska försöka skärpa mig, men det är svårt när annat lockar mer. Nu de sista lovdagarna måste man ju verkligen njuta till 110 % och bara ta vara på ledigheten. Göra onödiga saker så som att ligga och mysa själv i sängen, kolla på allt för många SATC avsnitt och bara glida genom livet helt enkelt.

Igår var jag i vår finfina huvudstad. Först shopping, sen blev det en överraskningstripp till min otroligt saknade vän Linda. Sedan väntade folkmassorna vid the voice, och jag tror baskemig inte att det är meningen att jag ska se Darin där. Andra året jag missar, åh jag blir så sur. Tror att jag fick lite återfall igår. Fy vad jag saknar allt ibland!!



Ett ord..... grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0