there's no time to spare, come and show me you care

Jag förstår inte vad det är med mig. De sista dagarna har jag varit som en zoombie. Jag är trött när jag vaknar, trött när jag åker till skolan, trött i skolan, trött när jag åker hem. Ja, trött helt enkelt. Skönt att vintern också känd som zoombie-årstiden inte ens kommit. Nu ska jag plugga lite äcklig aktiekunskap sen ska jag bege mig till min superduperälskade säng och krypa ner med sällskap av min fina Harry Potter!




My tries to not think of you, they just end up in one million thoughts,

Kommentarer
Postat av: Jess

Sv: de två MJ tröjorna är från Gina och den randiga är från H&M,divided. :)

2009-08-28 @ 13:34:13
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0