i hope you're as happy as you're pretending

Så var sommarlovet över. Det har vanligt gått hur snabbt som helst, alldeles för snabbt. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, vilket kommer bli en rejäl omställning efter den här bästa sommaren. För det har den verkligen varit, bäst! Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg om sommaren med bilder etc. sen kom jag på att jag inte har några bilder sen datorn kraschade, så tji fick jag. Det får helt enkelt komma senare. Nu ska jag verkligen, verkligen försöka tagga till som min käre vän Maria. Förstår inte hur hon bär sig åt den kvinnan, men jag ska göra mitt bästa. Imorgon kommer uppföljaren om min första skoldag i andra ring (åh vad cool jag är!!!) så håll ögonen öppna. Det kommer bli sååå spännande!



Skål för sommarlovet som har satt tydliga spår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0