bittersweet, i could taste in my mouth

God kväll! Idag är det måndag = den längsta dagen i skolan, men idag gick det ganska fort tycker jag. Dubbeltimme i företagsekonomi kanske inte direkt var någon höjdare dock. Roligt ämne, men kom igen, två timmar? Nej tack. Det var ändå bussen hem som tog priset som dagens plåga. Inställda tåg p.g.a banarbete är ingen höjdare alls. Stor klass är inte heller någon höjdare. Jag vill verkligen gå i en liten klass för första gången i mitt liv, överväger helt seriöst tror jag att byta skola. Ska nog kolla upp om det går kanske, ska ta mig en funderare och ja. Nu blev det rörigt, men ville bara skriva av mig lite och få ut mina röriga tankar.



Kommentarer
Postat av: hanna

neej, byt inte skolaaaa =( byt till media! vi är as liten klass och typ max 3 lektioner om dagen :D hihi

2009-08-25 @ 13:46:44
URL: http://merhanna.blogg.se/
Postat av: Linda

va glad att du inte hade 3h matte, det hade vi 2 ggr i veckan en period i ettan ;)

2009-08-25 @ 22:22:56
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0