you're acting like you don't know

Jag hatar mig själv för att jag är sämst på att plugga. Kan ju hälsa hem på åtminstonde ett av proven imorgon. Eftersom jag bara kommer hinna plugga historia så blir det väl engelska... fast näe. Engelska är min grej. Min engelska lärare däremot är inte min grej! Vill bara hoppa på kvinnan och slita av henne peruken och elda upp den. Nej okejdå, inga såna tankar nu... snäll flicka.

Mamma har i alla fall köpt naturgodis åt mig, tackar jag inte nej till. Även om det låg en massa riktigt skumma saker i påsen.... men är ingen fegis inte så jag testar!
Men nu är det dags för långsamt självmord.... hej historiaboken....hej döden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0