you don't know what you got

Nu är det såhär att som ni alla har märkt så är det VÅR! Sol och värme, då är datorn inte första valet direkt även om den kan vara en trevlig kompis ibland. I stora drag är det i alla fall så att man har ett liv på våren/sommaren och det har man inte på vintern. Ska försöka blogga och komma igång med att fota lite smått så det blir lite färg här i den dystra bloggen.

FÖRRESTEN! Körde konditionsträning i 50 min idag. Är så jävla stolt över mig själv, det kanske inte är något alls för er. MEN då kan ni faktiskt gå och slänga er i väggen för det är verkligen mycket för mig. Woho.. nu är det bara att fortsätta så kommer jag bli fit for summer 09!

Kommentarer
Postat av: nadin

sv: det var i tisdags ju jag börjad seriöst med det i onsdags xD

2009-04-03 @ 10:32:34
URL: http://naaadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0