you can fall for pretty strangers

Jag är galet seg på att uppdatera, och vet ni vad? Jag har ingen ursäkt. Om jag sa att jag inte har haft tid skulle det vara en stor fet lögn. Jag har all tid i världen, nästan för mycket tid. Det är nog problemet. För mycket fritid... så idag tog jag tag i saken. Ringde upp ett litet nummer och frågade om jobb. Fick instruktioner om att komma dit för en liten pratstund så jag började vandra ner mot byn där jag mötte Johanna. Sen vandrade vi vidare tillsammans, nu är det bara att fixa tid för provjobbning och sen hålla tummarna så hårt som det går! Vore trevligt med en inte så tom plånka och lite mindre fritid i sommar nämligen.

En halv timme och fem minuter kvar till One tree Hill, JIIIIIIIIIIH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0