a snowflake fell and it felt like a kiss

Ja men hejsan det är jag som är oaktiva bloggaren.
De sista dagarna har jag varit off på alla sett och viss. Jag har förlorat min käraste ägodel, mobilen. Tror inte någon förstår hur mycket jag älskade den lilla krabaten.. men ja nu... borta. Livet går vidare som tur är. Tar över mami's mobil och imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka mitt nummer. Då är det jobbiga att jag inte har ett enda nummer (utom Sandras som är det enda jag kan, woho).

Till något roligare då. Idag blev det en tripp till Estocolmo med mamma. Hittade lite grejer. Det nödvändigaste bara för jag sparar pengar haha (lyckat). Skor, tröja, brills, strumpor och så vidare. Kanske kommer bilder, men troligtvis inte! Åh får inte glömma... vi åt kinamat också. Helt underbart. Precis som Stockholm en solig dag. Jag älskar våran huvudstad på sommaren!

(Skrev inlägget igår men var för lat för att posta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0