now you roll your eyes and walk away and shake your head

Nu kommer ett inlägg som inte är relaterat till något alls bara lite tankar som jag vill få ut ur skallen så tänkte punkta upp dem!

  • Pink är asball och hennes musik är grym!
  • Vindruvor är goda.
  • Jag har ett problem... vet inte om jag vill köpa spetsstrumpyxor eller leggings. Inte tights med sömmar. Leggings utan sömmar alltså om ni hajjar! Hjälp?
  • Snart är det Filip och Fredriks söndagsparty!
  • Jag har ätit hur mycket som helst idag... som vanligt. (Har ett projekt på g inom detta ämne också med ms x)

Såg visst inte så flashigt ut med punkter, men men. Nu ska jag bege mig till tv:n. Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: aset

sista punkten!!!

2009-04-27 @ 14:27:31
URL: http://arnelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0