love is my drug, is my medicine

Oooooh vilken härlig dag, lalalalalala!
Solen gör mig galet glad, och jag mår så jävla mycket bättre än vad jag gjort på länge. Hoppas på att det håller i sig! Sen finns det ju vissa negativa saker, så som allt nedrans plugg. Roligt att det är två dagar kvar innan lovet och på den tiden har jag tre (!!!) prov. Sen hjälper det ju inte att jag misstänker att jag har ADHD för att jag verkligen inte kan koncentrera mig. Vill bara hoppa runt och skrika och skratta och göra allt utom det jag verkligen måste.... plugga! Surt det där, kanske borde kolla upp om man kan söka hjälp för självdiciplin eller något för det är då verkligen något jag saknar.

Nu måste jag kila till tv:n för ballar av stål väntar, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0