i wanna wake up where you are

-I love you. You complete me. And if I just had...
-Shut up. Just shut up.....You had me at hello. You had me at hello.


Den här dagen då.. jag hade svinont i halsen imorse så jag stannade hemma. Kan inte beskriva med ord hur skönt det var att få ligga kvar i sängen, fast det hade vart skönare om mina ögon inte hade kliat sönder och mina ögon runnit som floder. Nedrans pollen! Alla som känner mig vet att jag inte är något vidare fan av att läsa, men idag mina vänner läste jag ut en bok på inte lång tid alls. Jag läste ut en hel bok på en dag, det har nog aldrig hänt. Aldrig. Så jag har all rätt att känna mig stolt och nöjd över mig själv, och en sak är säker... det gör jag! Ännu konstigare var att jag faktiskt gillade det. Kanske är jag en framtida läslus!

Lovar att försöka lägga in lite bilder så fort som möjligt, för inlägg utan bilder är ju rent utsagt SKIT. Nu ska jag kolla på She's the man. Nighty!

Kommentarer
Postat av: Sandraaaaaaaaa

Det här är min favoritblogg.

2009-04-28 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0