you're so fine' you blow my mind

Idag blev det en liten tripp till södertälje. Träffade mormor käkade lunch med henne och mamma på nancy's. Wrap med kalkon och avokado, men som jag bytte ut på keso, mums. Sen skulle jag leta jacka och stövlar. Och herregud vad sur jag blir på att alal jackor går till knäna på mig. Hallå? Alla i hela sverige är inten 1.75.... Hittade en halvdan jacka, eller den var fin, men jag köpte den inte. Tabbe nr 1. Sen så köpe jag ett par stövlar, jättefina tyckte jag då. Skitfula när jag kom hem, verkligen skitfula, tabbe nr 2. Så byebye till dem, om jag inte ångrar mig igen men den chansen är inte så stor. Köpte trosor och strumpr också, men det kanske ni inte är så intresserade av,
Sen hem, har tråkat hela kvällen. Är astaggad på fest men självklart händer det inget då, jippi!

Just det kollade på bring it on, för första gången. Haha, aningen efter jag är, men den var bra! nu nyss kollade jag på svensson svensson, kärlek på det programmet.. Humor i högsta grad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0