look at the stars look how they shine for you

Oj satan vad oaktiv jag varit. Fy skäms, men i fortsättningen gör ni rätt i att inte förvänta er något speciellt av mig. Vem vet det här kanske till och med blir mitt sista inlägg. Har inget speciellt att skriva om så då är det inte så kul, det förstår ni nog. Inte världens roligaste att läsa om ingenting heller.

Idag var jag äntligen med min älsklingsbästis i alla fall, som jag saknar något fruktansvärt mycket! Först tjockade vi oss med massa mat, sen bar det iväg för att träna. Skönt men jobbigt, och med min kondis och styrka gick det ju inte så bra om man ska säga så. Plattfall rakt ner i mattan ett par gånger, kändes som magen skulle gå av (överdriver inte ens lite) när vi gjorde sit-ups, och ja vad ska man säga.. koordinationen var ingen höjdare heller, armar och ben var överallt. Men ja, har inga höga förväntningar på mig själv men när vi börjar gymma.. då jävlar säger jag bara. Då kan världen se upp, kommer bli marifereds biffar lätt, watch out!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fin blogg!

2008-12-05 @ 17:32:48
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: JOHANNA!!!!

Gud vilken bra blogg! skriv mer!

2008-12-05 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0