i hold it all when i hold you

Äntligen fredag! Veckan har gått fort trots alla tusen prov. Förstår inte alls varför jag går sam, galet mycket plugg och tråkiga ämnen. Eller jag förstår, hamnade bara här för att jag tabbade mig. Om erbjudandet fortfarande står kvar nästa höst, så blir det trligtvis så att jag byter skola som det känns nu åtminstonde.



Hade jordens svåraste matteprov idag, helt galet! Bara g-delen fanns med i boken, och den var helt klart på vg-nivå. Vg och mvg frågorna var helt sinnessjuka, fattade noll och jag anser mig ändå vara bra på matte (?) skryt och sido. Drog till med kilometerlånga helkonstiga uträkningar på alla talen, det mesta rena chansningar från min sida haha. Och alla säger att matte a ska vara lätt, ah tjena.......
Säkert våran psykolärare som gör extra svåra prov, kul att få sämre betyg för att man har sämst lärare! Visst man ska inte låta sådant påverka, men det är oundvikligt?

Blir en lugn kväll idag, Idol på ingång. Så ni kan nog vänta er åsikter om det från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0