no matter what you'll never see me cry

Stannade hemma från skolan, så jävla dåligt men välbehövligt. För det första har vi hur mycket plugg som helst, knasigt att lägga in allt sista veckorna..
För det andra mår jag inget bra. Vet inte vad det beror på, och det är inget jag vill prata om heller för den delen.

Har i alla fall pluggat större delen av dagen och pustar ut nu med lite chillmusik. Käkade nyss också, mumsigt kan man säga att det var. Jag har en förkärlek till spagetti (stavning?).

Förresten har jag ett litet problem, eller dilemma eller vad man nu ska kalla det. Jag tycker att det är så allvarligt att jag tänker tillägna det ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0