it's like learning to fly or falling in love

Som ni märker så är jag (som vanligt) otroligt seg på att uppdatera. Har helt enkelt för mycket i huvudet för att hinna tänka på det. Det har hänt lite saker de senaste dagarna, bl.a så har jag hunnit få jullov! Ä N T L I G E N
Tror aldrig att ett lov har varit mer efterlängtad. Är sjukt skoltrött, men som tur är faktiskt nöjd över mina prestationer den här terminen. Inte helt, men hyfsat. Under omständigheterna har jag kämat på bra, så jag får faktiskt vara stolt över mig själv.

Igår var jag i Södertälje, träffade mormor och kusiner. Svullade godis och spelade pingis. Från och med nu hatar jag pingis, hur jag blev jag så dålig? Förstår ingenting, måste lära mig att träffa bordet.

Ska hoppa in i duschen nu, ses och hörs små vänner, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0