i'm gonna get to know you better this christmas

Julen närmar sig med stormsteg, nu är det inte alls långt kvar. Idag plockade vi fram julpyntet och klädde granen, så nu börjar julstämningen ta sig. Snappade upp att Grinchen visades på tv också, och den är ju nästan ett måste. Så pallra er mot tv:n, det ska i alla fall jag göra igen efter pausen!

Imorgon är det eskilstuna med bästis som står på tapeten. Först ska jag till tandis, spänna tanställningen och sen blir det till att köpa julklappar samt något att bära på julafton. Har hitills bara en kjol så måste hitta något att ha till. Önska mig lycka till, kräsen som jag är.


Kommentarer
Postat av: Hanna

blogga då qqqvinna!

2008-12-26 @ 20:31:31
URL: http://pussypussyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0