i'll be just fine pretending i'm not

Tisdagar är verkligen mardrömsdagen. Har sex lektioner utan några som helst raster med undantag på matrasten, låter kul va? Efter en sådan dag är man inte dåligt sliten och minst sagt stendöd, överväldigande att komma hem till en massa plugg. Den här veckan är dessutom hemsk, verkligen hur mycket som helst, börjar seriöst tro att de vill döda oss. Vad jag är medveten om så har jag:
  • Onsdag - Engelska: försenat prov
  • Torsdag - Samhällskunskap: Prov (på typ 100 sidor......) Svenska: Personbeskrivning + Text med inbakad personbeskrivning, Text & tanke (ta ut 5 ställen i en bok och skriva varför jag valde just dem) + Muntlig redovisning på boken
  • Fredag: Historia: Inlämning av arbete om medeltiden (Kalmarunionen i mitt fall)

Har säkert glömt något också, min hjärna är överbelastad och därför inte den bästa just nu. Snart är det i alla fall Ugly Betty och sen bästa, Desperate Housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0