hold your head up high

Förlåt för att jag är så äckligt seg och sämst på att blogga. Beklagar verkligen, men mitt närminne är inte det bästa så påminn mig är ni gulliga. Mitt långtidsminne är däremot riktigt bra faktiskt. Jag kan komma ihåg saker som folk sagt till mig för hur länge sen som helst, det är lite roligt faktiskt. Kan sitta och dra händelser i mitt huvud gång på gång. Fast.. det är inte så bra, kommer bara på saker som jag borde gjort, och ja jag vet det tjänar ingenting till att tänka så. Gjort är gjort kommer aldrig mera igen, men det är mina tankar och jag tycker om att återuppleva alla härliga stunder igen inne i huvudet.

I alla fall, lovet har hitills varit segt. Julafton var mysigt, och så fick jag uppleva snö uppe hos farmor. Mycket snö, och mycket kallt, inte riktigt min stil. Tur att jag har köpt en ny varm gosig dunjacka säger jag bara. En svart, tråkigt. Kanske ska byta mor en brun?

Nej jag har bråttom, måste föna håret, sminka mig lite smått, dra på mig några kläder. Sen får jag se vart vinden tar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0