don't even recognize the ways you hurt me, do you?

Bra att jag uppdaterar så mycket, he-he...
Har ingen ursäkt egentligen, jag är lat så är de bara, men kan väl skylla lite på att designen inte var någon höjdare.  Rosa och barbieaktig kändes lite för 2000 faktiskt. Så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och piffat upp bloggen lite! Så vad tycks? Är inte helnöjd, men det känns bättre åtminstonde och får hoppas på att min skrivlust ökar.

Helgen har varit lugn, umgåtts med bästa. Ätit en massa (ovanligt?), och helt enkelt inte gjort några större ansträngningar. Var i Stockholm igår, en tjej måste få shoppa ibland faktiskt. Kom hem med lite av varje, orkar inte skriva om sakerna, så kanske langar några bilder sen om orken finns. Sen på hemvägen var det en jävla massa krångel med tåget. Stod på perrongen i huvudstaden i säkert 40 min innan vi fick reda på att tåget skulle ledas genom Flen (?!) och alla som skulle till Nykvarn, Läggesta och Strängnäs skulle bussas från Södertälje. Hell no tänkte vi och ringde pappa som så snällt kom och hämtade oss, gud vet när vi kommit hem annars...

Måste bara tillägga att pumpakärnor inte är något jag rekomenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0